Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
35 відгуків
+380 (63) 023-55-73
Food Portal
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 - продукти харчування з нормальними термінами придатності та належної якості обміну та поверненню не підлягають. Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару - якщо продукт був спочатку бракований, а не під час транспортування чи зберігання на складах Перевізників. Непродовольчі товари, які мають товарний вигляд (мають не пошкоджену упаковку та цілісний вигляд), підлягають обміну та поверненню протягом 14 днів з моменту отримання замовлення на складі Перевізника або з рук кур'єра. Товари, які вже були у користуванні – обміну та поверненню не підлягають. Товари, які підлягають поверненню, належної якості - повертаються за місцем їхньої фізичної купівлі (у магазинах): вул Грушевського 9/1, 07400, Бровари, Україна або за умови їх отримання на складах Перевізника шляхом зворотного відправлення таких товарів за адресою: Бровари, відділення Нової Пошти №3, одержувач Дерюжка Людмила Володимирівна, тел. номер - 0952137442 До товару або посилки необхідно додати чек або накладну товару, які підтверджують покупку в магазинах або інтернет-магазині Транспортні витрати оплачує відправник зворотного відправлення – ініціатор повернення. Товари, які підлягають поверненню, неналежної якості - повертаються за місцем їхньої фізичної купівлі (у магазинах): вул. Грушевського 9/1, 07400, Бровари, Україна або за умови їх отримання на складах Перевізника шляхом зворотного відправлення таких товарів за адресою: Бровари, відділення Нової Пошти №3, одержувач Дерюжка Людмила Володимирівна, тел. номер - 0952137442 До товару або посилки необхідно додати товарну накладну, яка підтверджує покупку в магазинах або інтернет-магазині Транспортні витрати оплачує одержувач зворотного відправлення. Оплачені клієнтом кошти за повернутий товар належної чи неналежної якості будуть повернуті покупцю протягом 1-3х робочих днів із моменту отримання товару у магазині чи складі Перевізника на розрахунковий рахунок чи картку Клієнта. Для повернення коштів необхідно надати банківські реквізити Клієнта (номер картки, ПІБ власника АБО р/р, ПІБ власника, МФО банку, код ЄДРПОУ) на електронну адресу foodportal88@gmail.com та вказати в Темі листа - "Повернення коштів за № замовлення". Повернення коштів провадиться у безготівковій формі.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner